SEO en de kloof tussen weten en doen
in SEO

SEO en de kloof tussen weten en doen

Bij zoekmachine optimalisatie (SEO) zijn er tal van theorieën, strategieën en meningen over hoe men een website zou moeten optimaliseren. SEO kun je zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Het gevaar van al deze beschikbare informatie is dat men het overzicht verliest en niet of nauwelijks toekomt aan het toepassen van de SEO kennis.

Veel ondernemers met een website zien zoekmachine optimalisatie als een last, ze vinden het moeilijk, denken dat ze technisch aangelegd moeten zijn en dat ze het nieuwste van het nieuwste moeten toepassen anders heb je geen succes. Dit is echt onzin!!

Doordat ondernemers deze waanideeën in hun hoofd halen verliezen ze de focus op wat er echt toe doet. In de meeste gevallen is er een kloof tussen weten en doen. Enerzijds de theorie en anderzijds het toepassen van die theorie in de praktijk.

Wanneer  je het idee hebt dat je de basis theorie van SEO beheerst dan is het belangrijk om deze kennis ook daadwerkelijk toe te gaan passen in de praktijk! Als je dit doet zul je sneller resultaten boeken en zul je op korte termijn meer bezoekers naar je website trekken.

Overbrug de kloof tussen weten en doen, je zal er geen spijt van krijgen ;-)

 

Over de schrijver
Mark van Tuel is SEO specialist en eigenaar van Ompro.nl. Ompro helpt bedrijven en organisaties bij de online positionering in de organische zoekresultaten. Mark is een klassieke autodidact en deelt zijn kennis en experimenten via zijn blog.
Fia
Door

Fia

op 9 February 2015

Hele goede tips ga er zeker mee aan de slag.

Mark van Tuel
Reactie plaatsen

Contact met een Ompro specialist

Online marketing specialist contact
arrow_drop_up arrow_drop_down